Jak dbać o jakość powietrza w biurze?

Lato zbliża się wielkimi krokami, zatem warto przygotować się odpowiednio na upały. Z racji tego, że pracownicy w biurze spędzają sporą część dnia, należy zadbać o ich komfort i optymalną temperaturę w miejscu pracy. Klimatyzatory dostarczają orzeźwiającego chłodu w ciepłe dni oraz świetnie wentylują pomieszczenie. A co więcej, są eko!

Czy klimatyzator przyda się w moim biurze?

klimatyzatory ewaporacyjneBardzo popularnym niegdyś urządzeniem była klasyczna klimatyzacja biurowa. Jest ona drogim rozwiązaniem, dlatego warto przyjrzeć się bliżej klimatyzatorom wodnym. Klimatyzatory ewaporacyjne mają szereg zalet. Są przede wszystkim ekologicznym i tanim rozwiązaniem. Pozwalają na szybkie chłodzenie dużych powierzchni i zużywają przy tym znacznie mniej energii elektrycznej w porównaniu do klasycznych klimatyzatorów. Nawilżają powietrze, aby było zdrowe. Coraz częściej ludzie chorują na różnego rodzaju alergie, zatem dzięki nim można chronić zdrowie pracowników. Klimatyzatory, dzięki filtrom o strukturze plastra miodu oczyszczają powietrze ze szkodliwych drobnoustrojów, pyłków oraz kurzu, dając tym samym komfort pracownikom. Urządzenie dostarcza świeżego, natlenowanego powietrza, a otwarte nawet drzwi bądź okna nie obniżają jego skuteczności. Przy zastosowaniu 8 litrowego zbiornika czas pracy urządzenia wynosi nawet do 10 godzin. Producent wyposażył je również w timer, co jest idealnym rozwiązaniem dla zapominalskich. Jeżeli zabraknie wody w zbiorniku nastąpi automatyczne wyłączenie pompy co pozwoli uniknąć awarii.

Optymalna temperatura w biurze ma przełożenie na samopoczucie pracowników i co za tym idzie w ich efektywności. Warto zatem zainwestować w klimatyzator w swoim biurze. Niskie koszty eksploatacji oraz samego klimatyzatora sprawia, że zakup ten jest dla każdego, kto dba o swoich pracowników.